Τετάρτη 6 Μαΐου 2015

                                             



                                           ΧΑΡΤΙΝΗ ΚΡΕΜΑΣΤΡΑ ΓΙΑ ΚΟΣΜΗΜΑΤΑ 






                  Όταν έγινα μαμά κατάλαβα ότι θα πρέπει να περάσει πολύς καιρός για ξαναφορέσω κολιέ και μακριά σκουλαρίκια , έτσι τα είχα κρυμμένα για πολύ καιρό! Τώρα ήρθε η ώρα ,όχι να τα φορέσω  αλλά να τα κρεμάσω και να διακοσμήσω το δωμάτιο. Η κατασκευή πανεύκολη και προσωπικά  μου φαίνεται και πολύ όμορφη! Για  πάμε......
     
 
Τα υλικά μας
Μεγάλα χαρτόνια  ,ακρυλικό χρώμα ,φελλός(καπάκια από ούζο),βίδες, κοπίδι και κόλλα .


 

             Αρχικά σχεδιάζουμε ότι σχέδιο θέλουμε εγώ έκανα ένα δέντρο αλλά θα μπορούσε να γίνει καρδιά, λουλούδι ή οτιδήποτε άλλο. Για να  είναι πιο σταθερό καλό θα ήταν να βάλετε τρία χαρτόνια




Έπειτα τα κόβουμε (θέλει λίγη  υπομονή) και τα κολλάμε μεταξύ τους .
 
 
 
Το βάφουμε στο χρώμα τις αρεσκείας μας.
 
 
 
Βιδώνουμε τους φελλούς και έτοιμο!(στους φελλούς καρφιτσώνουμε τα σκουλαρίκια )
 
                                                                             Λοιπόν πως σας φάνηκε!!!!!!!
 
 

4 σχόλια:

  1. ειναι καταπληκτική! πραγματικά από τις ωραιότερες κατασκευές που έχω δει, και εχω δει πολλες! μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μαμά Μάχη σε ευχαριστώ πολύ χαίρομαι που σου αρέσει, η αλήθεια είναι πως και εγώ ενθουσιάστηκα με το αποτέλεσμα !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Βγήκε πανέμορφη πραγματικά! Έχεις και καταπληκτικό χέρι βέβαια γιαυτό...! Στον ροζ τοίχο δε έδειξε τέλεια! Φιλιά πολλά <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ελένη μου σε ευχαριστώ πολύ!!! Ο τοίχος είναι λευκός αλλά η κόκκινη κουρτίνα σε συνδυασμό με τον ήλιο τον μεταμορφώνει μαγικά!!!Φιλιά στα αγόρια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή